Distantsõppe

 Distantsõppe


  1. See on vahelduseks väga hea. Ma saan sellega nüüd paremini hakkama kui eelmisel aastal.
  2. Ma olen praegu kõigi ülesannetega ilusti hakkama saanud õigeaegselt.
  3. Ka informaatikaülesannetega olen praegu ilusti hakkama saanud.
  4. Uute teemade võtmisega läheb küll kauem aega, kuid tavaliselt lähevad tunnid ja ülesanded kiiremini ning jääb rohkem vaba aega.
  5. Kui on probleem olnud, siis ma olen kas sõbra või õpetaja käest abi küsinud. Vahepeal ei jää täpselt meelde, mida õpetaja seletas või seletas ta liiga kiiresti, siis saan pärast sõbra käest uuesti küsida. Või kui ei saa ülessandest aru, siis klassikaaslane ikka saab. Koos pusime.
  6. Olen tänu distantsõppele rohkem enda aja planeerimist selgemaks saanud ning uute teemadega ilusti hakkama saanud.
  7. Ma olen alati abi saanud sõbralt, klassikaaslaselt, õpetajalt ning ka vanematelt.
  8. Kõige rohkem meeldib mulle ülesandeid teha kas terasse või google docsi. Minu jaoks on ka hea, kui ülesanded ja tööd peab lihtsalt saatma pildina messengeri ning seal saab ka kõige paremini ja kiiremini teistega suhelda ja õpetajatelt abi küsida.
  9. Minu jaoks on kõige keerulisem leida infot google'ist, sest seal ei tule kohe kiiresti õigete vastustega linke. Või on materjal kahtlane.
  10. Ajaplaneerimisega olen nüüd juba paremaks saanud ning mul ei jää midagi laokile ning ka enesedistsipliin on mul tugevamaks saanud.
  11. Mõned õpetajad võiksid teha rohkem zoomitunde ning julgustada neid, kes abi vajaksid. Näiteks muusikaõpetaja kiirustab tunnis materjalidega. Viimati andis ta 5 minutit terve teema Juudid ja Austraalia muusika töö jaoks aega. Siis mitmed ei jõudnud valmis, kuna 5 minutit on liiga vähe. Saime halvema hinde, kuna lihtsalt ei jõudnud, aeg läks kinni. Ta isegi ei küsi, kas jõudsite valmis, või jäi ajast puudu? Talle ise öelda on ebamugav, sest tavaliselt ta vastab mõnitavalt.
  12. Ma võiksin ise õpetajatelt rohkem abi küsida. Toredatelt ma julgen, kuid teistelt eriti ei julge.
  13. Saan hästi hakkama kodus olemisega ning ei pea väga vara kooli minekuks ärkama.


Kommentaarid

  1. Mõne vastuse kontekstist on raske aru saada kui lause algab "See on vahelduseks väga hea...". Nimed (Google jms) on suure tähega. Teksti tuli ilmestada.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Progepostitus